Kurs 4 warstwy prezentacji


Jedyny kurs online o prezentacjach i o wystąpieniach publicznych, jakiego kiedykolwiek będziesz potrzebować
Prezentuj tak, by zdobyć:
rozpoznawalność w branży
przychylność zarządu
finansowanie
klienta
zaangażowanie słuchaczy
Dla kogo jest program?
Prowadzisz spotkania w firmie?
Masz dobre pomysły, ale czujesz, że są niedoceniane, spotykają się się z krytyką i wywołują niepotrzebne dyskusje?

Nie dostajesz budżetu na potrzebne projekty?

Twoja pozycja w organizacji powinna być mocniejsza?

Zdolni specjaliści i menedżerowie często cierpią na klątwę wiedzy. Oznacza to, że nie potrafią właściwie wyjaśnić swoich pomysłów, bo pewne sprawy wydają się dla nich oczywiste.

Zamiast marnować czas na tworzenie slajdów, które wśród Twoich współpracowników powodują jedynie jęki rozczarowania, przygotuj perswazyjny scenariusz wypowiedzi i lekkie, wspierające Cię wizualizacje.
Twój produkt niczym się nie wyróżnia i czujesz, że musisz konkurować ceną?

Na żywo jeszcze można było sobie jakoś poradzić, ale spotkania zdalne to istna gehenna?

W kursie przedstawiam metody, które pozwolą Ci dogłębnie zrozumieć potrzeby klienta, a następnie odpowiedzieć na nie we wciągający i perswazyjny sposób. Nawet na Teamsie czy Zoomie.

Korzyści są oczywiste - większa sprzedaż, lepsze relacje z klientami i większa swoboda działania w pracy.

Wystarczy, że odrzucisz nieskuteczne schematy narzucane przez korporacje i przygotujesz prawdziwą prezentację.

Po kilku udanych próbach trudno będzie Ci zrozumieć, jak to wcześniej mogło funkcjonować.
Spotykasz się z klientami?
Chcesz wystąpić na konferencji?
Znasz się na swojej profesji, ale nie szukasz bądź nie przyjmujesz zaproszeń na konferencje?

Stresuje Cię sama myśl o mówieniu do tłumu?

Masz wrażenie, że temat, którym się zajmujesz, jest trudny i nudny?

Realizując ten kurs, nauczysz się przygotowywać angażujące i doceniane wystąpienia.

Po co Ci to? Bo konferencje to najprostszy sposób na budowanie mocnej marki osobistej. Bez konieczności prowadzenia bloga, wieloletniego tworzenia treści.

Po prostu – ciekawie przedstawisz temat, który i tak już znasz.

Zyskując rozpoznawalność, więcej zarabiasz. Trafiają Ci się też ciekawsi klienci.

Głupio nie spróbować.

Jeżeli występujesz, to więcej zarabiasz i ludzie częściej liczą się z Twoim zdaniem

Skoro to takie panaceum na całe zło, to dlaczego jest tak wiele złych prezentacji?
Kamil Kozieł
Wszystko spartoliło się w latach 50. Wtedy to jakość wykładów i prezentacji drastycznie spadła, ponieważ na uczelniach wyższych rozgościły się projektory na folie. Wykładowcy spotykali się w swoich gabinetach i wymieniali przemyśleniami
Ty wiesz, że ja teraz mogę sobie wszystko na tych folijkach wydrukować, a moi studenci w ogóle nie wiedzą, że jestem nieprzygotowany?
Genialne! Róbmy tak.

Ten pomysł okazał się być na tyle kuszący, że dwa razy nie trzeba go było nikomu powtarzać. Potem ideę podchwyciły korporacje, a dalej to już było za późno, żeby się wycofać. Dziś niemal cały świat wrzuca "Wikipedię" na slajdy i idzie torturować swoją publiczność.


Ty tak nie rób. Zamiast tego skorzystaj z metodyki 4 warstw i dorównaj najlepszym prelegentom TEDa.

Kim jestem i skąd pomysł, że mogę się wypowiadać?

Nazywam się Kamil Kozieł i być może już się widzieliśmy
Kamil Kozieł
Kamil Kozieł
Jak nie robić prezentacji, które mogły by być mailem




Jestem trzykrotnym prelegentem TEDx, w tym autorem popularnego wystąpienia pt. "Jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem?"
Kamil Kozieł
Jak nie robić prezentacji, które mogły by być mailem
Jestem trzykrotnym prelegentem TEDx, w tym autorem popularnego wystąpienia pt. "Jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem?"









Trzykrotnie wygrałem nieoficjalne mistrzostwa Polski w wystąpieniach publicznych - konferencję I LOVE MARKETING (a trzykrotnie byłem drugi, raz przegrywając jedynie z własnym kursantem).
Jedno z tych zwycięstw wysłało mnie nawet na okładkę magazynu Sprawny.marketing
Trzykrotnie wygrałem nieoficjalne mistrzostwa Polski w wystąpieniach publicznych - konferencję I LOVE MARKETING (a trzykrotnie byłem drugi, raz przegrywając jedynie z własnym kursantem).
Jedno z tych zwycięstw wysłało mnie nawet na okładkę magazynu Sprawny.marketing
Wykładam w Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkole Bankowej i Politechnice Białostockiej (studia podyplomowe i MBA)
Spędzam ok. 200 dni rocznie na szkoleniach, konferencjach i webinarch
Zarządzam jedną z polskich scen TEDx



Prowadziłem dziesiątki o ile nie setki wydarzeń, a nawet
pierwszy teleturniej dla branży IT - Programista 100K.
Prowadziłem dziesiątki o ile nie setki wydarzeń, a nawet pierwszy teleturniej dla branży IT - Programista 100K.
Pracowałem nad prezentacjami, które:
Wirusowo rozeszły się na YouTube,
Pozwalały korporacjom wygrywać przetargi (nawet takie na ponad 100 mln PLN)
Pomagały zdobywać startupom finansowanie
Opowiadały historie legend sportu
Zamieniały nieznanych specjalistów w rozpoznawalnych ekspertów
No dobra, ale tak samemu, to się można przechwalać w nieskończoność.
Co mówią o mnie klienci?
Stefan Batory
Założyciel Booksy i iTaxi

"Kamil jest Mistrzem storytellingu i prezentacji.

Żałuję, że tak późno go spotkałem na swojej drodze zawodowej."

Michał Sadowski
Założyciel Brand24

"Warsztat z Kamilem, to doskonale spędzony czas, który wnosi wartość do każdego działu naszej firmy. Rozwój umiejętności związanych

z prezentacjami pozwala poprawić przepływ informacji firmy, ale także rozwijać nowe sposoby dotarcia do klienta."

Sebastian Ptak
Prezes zarządu Blue Media

"Kamil jak nikt inny rozumie sztukę prezentacji

i potrafi się tym zrozumieniem podzielić."

Karol Bielecki
Ekspert Google Analytics. Trzykrotny zwycięzca konferencji "I love marketing"
Maciek Lewiński
Były piłkarz ręczny, wicemistrz świata z 2007, król strzelców na Igrzyskach w Rio de Janeiro 2016
Lekarka, autorka doskonałego wystąpienia
na TEDx - "Medycyna oparta na celebrytach".
Róża Hajkuś
Andrzej Krzywda
Ekspert Ruby on Rails. Doceniany prelegent
na wielu branżowych konferencjach
Rafał Sonik
Zwycięzca rajdu Dakar, przedsiębiorca, filantrop
Co mówi o mnie branża?
Janina Bąk
janinadaily.com

"Kamil Kozieł to gwarancja jakości. Jego wystąpienia są zawsze dopieszczone, niczym jedynak przez matkę. Wiedzą zaś dzieli się na tyle skutecznie, że nawet nie zauważysz kiedy zadzwoni do Ciebie Grażyna Torbicka z prośbą o konsultacje z wystąpień publicznych. Polecam całym cercem i mózgiem."

Jakub Biel
jakubbie.pl

"Wydawało mi się, że znam się na prezentacjach, ale wtedy przyszedł Kamil

i pokazał, jak bardzo jestem w błędzie. Wystąpienia ogarnia lepiej niż ja

i ktokolwiek inny, na kogo trafiłem. Mistrz zarówno w teorii jak i praktyce."

Dobra, umówmy się, każdy ma kilku znajomych, którzy napiszą nam to,
co chcemy. Może są jakieś bardziej namacalne dowody?
Kamil Kozieł
Obejrzyj wystąpienia, przy których pomagałem:
Szkolę od 2005 roku
Gdy po kilku latach pracy zaczynałem występować na konferencjach, szukałem przepisu, który pozwalałby za każdym razem tworzyć angażujące prezentacje.
Niestety nie byłem w stanie znaleźć sensownego kompendium. Książki, kursy czy szkolenia traktowały o bardzo wąskich obszarach (np. mowa ciała lub slajdy) albo zawierały błędne wskazówki - takie jak: "Słowa to tylko 7% przekazu", czy też "na 30 minut możesz mieć maksymalnie 10 slajdów".

Żaden z takich "poradników" nie dawał realnych korzyści. Ponadto irytował mnie fakt, że na licznych konferencjach prym wiedli ci, którzy mieli "charyzmę", ale niekoniecznie wiedzę.
Postanowiłem znaleźć ten brakujący przepis na skuteczne wystąpienia
i prezentacje po to, by zabrać sceny kaznodziejom, a oddać je ekspertom.
Kamil Kozieł
Przeanalizowałem setki wystąpień TED, wypowiedzi liderów oraz najchętniej zapraszanych ekspertów na konferencje branżowe.
Spędziłem dwa lata na studium aktorskim w Akademii Sztuk Scenicznych PAPA w Poznaniu.
Współpracowałem z naukowcami
i światowej klasy menedżerami.
Analizowałem warsztat aktorów, dziennikarzy i komików.
Żeby lepiej poznać komedię, zostałem nawet współwłaścicielem Stand-up Polska.
Wybierz jeden z pakietów
Nie twierdzę, że wiem dziś wszystko nt. prezentacji, prowadzenia spotkań i wystąpień publicznych, ale wiem naprawdę dużo.

Prawie całą tę wiedzę - czyli ponad 17 lat doświadczenia - zamknąłem
w kursie "4 warstwy prezentacji".
Kurs 4 warstwy prezentacji
Czyli jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem


W kursie znajdziesz 120 krótkich i wciągających lekcji, dzięki którym z łatwością będziesz komunikować się lepiej niż Twoja konkurencja.

Na spotkaniu, na konferencji i na zarządzie.

Przekrojowy program edukacyjny, w którym bardzo dokładnie tłumaczę architekturę dobrych prezentacji i skuteczny proces, w trakcie ich powstawania.

Bez względu na to, co dziś umiesz, to docenione w wielu branżach podejście do tworzenia prezentacji sprawi, że będziesz wiedzieć jak:
Kamil Kozieł
Zbierać wartościowe treści
Przygotować logiczną, perswazyjną i angażującą wypowiedź
Znaleźć i wykorzystać swoje naturalne atuty sceniczne
Przygotować slajdy, które pomagają w prezentowaniu
To prawdopodobnie najbardziej wszechstronny program edukacyjny
nt. prezentacji. Ten kurs jest jak Audi RS6 lub kuchnia Magdy Gessler. Prawie nigdy nie trzeba niczego więcej.
Jaki jest zakres tematyczny i co konkretnie znajdziesz w kursie?
Kamil Kozieł
Moduł 1: Plan gry (8 lekcji)
Szybkie podsumowanie, dlaczego większość ludzi nigdy nie zrobi dobrej prezentacji.
LEKCJA 1: Plan i cel tego programu
LEKCJA 2: Jak studiować ten kurs?
LEKCJA 3: Na Mordorze prezentacje się Orze...
LEKCJA 4: O tych bzdurach usłyszysz
LEKCJA 5: Przyczyny mitów
LEKCJA 6: Jak się bronić przed bieda-kołczami?
LEKCJA 7: Nieprawidłowy przepis na prezentacje
LEKCJA 8: Praca domowa
Moduł 2: Wprowadzenie (11 lekcji)
Krótkie i wciągające niczym serial "Trudne sprawy" wyjaśnienie tego, z czego składa się każda porządna prezentacja. Fundament dla dalszych prac.
LEKCJA 1: Podstawa dobrej prezentacji
LEKCJA 2: Dlaczego wartość to za mało?
LEKCJA 3: Jak forma wpływa na treść?
LEKCJA 4: Jedno słowo na wagę życia
LEKCJA 5: Łatwość poznawcza - wprowadzenie
LEKCJA 6: Ciekawość i nasycenie emocjonalne
LEKCJA 7: Komedia w prezentacjach
LEKCJA 8: Warstwa warsztatu scenicznego
LEKCJA 9: Warstwa wizualizacji
LEKCJA 10: Metodyka i proces
LEKCJA 11: Praca domowa
Moduł 3: Warstwa wartości (12 lekcji)
Mięso. Jak gromadzić, skąd wiedzieć, że jest odpowiednie dla tej grupy odbiorców i co zrobić, żeby nie wylądować jak sprzedawca wołowiny na wegańskim pikniku. Jak i czym trafić w potrzeby publiczności.
LEKCJA 1: Dlaczego najlepiej jest zacząć od matrycy?
LEKCJA 2: Parametry, bez których biegniesz na ślepo
LEKCJA 3: Istota matrycy
LEKCJA 4: Okoliczności
LEKCJA 5: Analiza odbiorców
LEKCJA 6: Parametry, które uzupełnisz później
LEKCJA 7: Co wziąć pod uwagę?
LEKCJA 8: Selektywna percepcja
LEKCJA 9: Zbieranie surowego materiału
LEKCJA 10: Zadanie – Twój notatnik
LEKCJA 11: Inne sposoby na znajdowanie materiału
LEKCJA 12: Praca domowa
Moduł 4: Warstwa narracji - logiczny i zrozumiały przekaz (12 lekcji)
Wielu ekspertów wie, co robi, ale nie potrafi tego przekazać. W tym module tłumaczę, jak nie podzielić ich losu.
LEKCJA 1: Generyczna narracja
LEKCJA 2: Nieskuteczna narracja
LEKCJA 3: Od chaosu do precyzji
LEKCJA 4: Kontekst
LEKCJA 5: Konkret
LEKCJA 6: Przyczynowość i teoria sprawiedliwego świata
LEKCJA 7: Układanie chaosu
LEKCJA 8: Układanie wstępnej logiki przekazu
LEKCJA 9: Drabina abstrakcji
LEKCJA 10: Dbanie o łatwość poznawczą
LEKCJA 11: Filtrowanie za pomocą intencji dowódcy
LEKCJA 12: Praca domowa
Moduł 5: Warstwa narracji - storytelling (16 lekcji)
"A ja to mam taki nudny, merytoryczny temat" - słyszałem to milion razy. Nie ma nudnych tematów. Trzeba umieć zaciekawić i w tym rozdziale tłumaczę jak to zrobić.
LEKCJA 1: Badanie Timothy’ego Wilsona
LEKCJA 2: 3 Korzyści ze storytellingu
LEKCJA 3: Od logiki do pięknego stylu
LEKCJA 4: Kiedy narracja Jest historią
LEKCJA 5: Luka informacyjna w Twojej prezentacji
LEKCJA 6: Struktury narracyjne
LEKCJA 7: Świat 1 - Świat 2
LEKCJA 8: Anegdota i wnioski
LEKCJA 9: Polowanie na historię
LEKCJA 10: Zalecenia narracyjne
LEKCJA 11: Napięcie i suspens
LEKCJA 12: Wężyk Duarte
LEKCJA 13: Teoria perspektywy
LEKCJA 14: Przesunięcie punktu odniesienia
LEKCJA 15: Punkt odniesienia w webinarze
LEKCJA 16: Praca domowa
Moduł 6: Warstwa narracji - komedia (16 lekcji)
Zabawni prelegenci są lepiej oceniani. Posługiwanie się komedią to nie talent. To umiejętność. Fakt, że umiejętność, którą zwykle nabywa się w bólach, a rany po nieudanych starciach goją się długo, ale to jednak umiejętność. W tym module pokazuję, jak nabyć ją możliwie bezboleśnie.
LEKCJA 1: Etapy nauki komedii
LEKCJA 2: Przyczyny śmiechu
LEKCJA 3: Zalecenia komediowe
LEKCJA 4: Porównanie komediowe
LEKCJA 5: Kontrast
LEKCJA 6: Zmyłka
LEKCJA 7: Eskalacja
LEKCJA 8: Odwrócenie
LEKCJA 9: Absurd
LEKCJA 10: Sarkazm
LEKCJA 11: Mapowanie struktur
LEKCJA 12: Metody Grega Deana
LEKCJA 13: Anegdota w komedii
LEKCJA 14: Jak rozbawić publiczność?
LEKCJA 15: Jak wdrożyć komedię w prezentacji?
LEKCJA 16: Praca domowa
Moduł 7: Warstwa warsztatu scenicznego (12 lekcji)
Większość ludzi myśli, że wystarczyłoby się nie stresować, a reszta to już jakoś pójdzie.
Obawiam się, że warsztat sceniczny jest nieco bardziej skomplikowany, ale nie na tyle, żeby nie dało się go wyjaśnić w jednym sensownym module.
LEKCJA 1: Podział warsztatu scenicznego
LEKCJA 2: Mowa ciała
LEKCJA 3: Dykcja
LEKCJA 4: Oddech
LEKCJA 5: Własna rozgrzewka
LEKCJA 6: Skąd się bierze stres?
LEKCJA 7: Jak poradzić sobie ze stresem?
LEKCJA 8: Postać sceniczna
LEKCJA 9: Uważność
LEKCJA 10: Płynność wypowiedzi
LEKCJA 11: Nasycenie emocjonalne
LEKCJA 12: Praca domowa
Moduł 8: Warstwa wizualizacji (16 lekcji)
Ten moduł właściwie nagrał się sam. Po prostu zestawiam Ci tu złe rozwiązania z dobrymi, a Ty już samodzielnie dochodzisz do właściwych wniosków, a potem robisz slajdy, których zazdrości Ci całe piętro.
LEKCJA 1: Wprowadzenie
LEKCJA 2: Slajdy i slajdumenty
LEKCJA 3: Role slajdów
LEKCJA 4: Pożegnanie list punktowanych
LEKCJA 5: Timing
LEKCJA 6: Reguły percepcji wizualnej
LEKCJA 7: Typografia
LEKCJA 8: Kolor
LEKCJA 9: Zdjęcia
LEKCJA 10: Schematy
LEKCJA 11: Jak prezentować dane?
LEKCJA 12: Kompozycja i spójność
LEKCJA 13: Animacje
LEKCJA 14: Filmy w prezentacjach
LEKCJA 15: Jak przejść od narracji do slajdów
LEKCJA 16: Praca domowa
Moduł 9: Testowanie prezentacji (9 lekcji)
Nawet najlepszy przekaz musi przejść przez coś, o czym zapomnieli w Microsofcie, gdy wypuszczali Vistę - przez testy. W tym module dowiesz się, jak to zrobić.
LEKCJA 1: Wprowadzenie
LEKCJA 2: Jak testować?
LEKCJA 3: Testy bez slajdów
LEKCJA 4: Testy z transkryptem
LEKCJA 5: Testy ze slajdami
LEKCJA 6: Zbieranie opinii
LEKCJA 7; Checklista przed wystąpieniem
LEKCJA 8: Gromadzenie bazy wiedzy
LEKCJA 9: Praca domowa
Moduł 10: Prezentacja onlline (8 lekcji)
Czy tego chcemy czy nie, część dni spędzimy już, zarabiając na życie z małego pokoju. Na Teamsie czy Zoomie mnóstwo rzeczy działa inaczej niż podczas spotkań w sali konferencyjnej. W tym rozdziale tłumaczę jak.
LEKCJA 1: Świat online
LEKCJA 2: Ustawienie kamery i oświetlenia
LEKCJA 3: Nagłośnienie
LEKCJA 4: Mówienie do kamery
LEKCJA 5: Przewaga online
LEKCJA 6: Aktywizowanie uczestników
LEKCJA 7: Co zrobić żeby webinar sprzedawał
LEKCJA 8: Praca domowa

Przykładowe lekcje

Dodatkowe elementy kursu:

Cykliczne konsultacje online
Starałem się nagrać kurs tak, by prowadził Cię jak po sznurku. Zawsze jednak możesz mieć wątpliwości. Wówczas, przez dwie godziny w miesiącu możesz połączyć się ze mną na Zoomie i skonsultować cokolwiek.
Dostęp do zamkniętego grona
Nie wiesz czy Twój pomysł na prezentację się sprawdzi? Zapytaj na forum. Jest spora szansa, że ktoś miał już podobny problem.
Wywiady z ekspertami
Comiesięczne wywiady dostępne wyłącznie dla zamkniętej społeczności. Najbliższe
3 miesiące: Stefan Batory (Booksy), Janina Bąk (janinadily.com), Piotr Nowosielski (justjoin.it)
Możliwość uzyskania certyfikatu
Certyfikat jest imienny i wystawiany po spełnieniu trzech warunków:
  1. przejdź kurs;
  2. zbuduj prezentację lub wystąpienie zgodnie z metodyką 4 warstw;
  3. przedstaw ją przed społecznością, nagraj lub dostarcz nagranie z wystąpienia.
Streszczenie całego szkolenia
Potrzebujesz szybko przypomnieć sobie treści lub nie masz czasu przechodzić przez cały kurs, bo prezentacje masz jutro? Proszę bardzo.
Struktury i schematy
Czyli gotowce, w których pokazuje, jak ułożyć treści, by trafiały do odbiorców.

Dodatkowe nagrania, które otrzymujesz za darmo:

Krzysztof Czeczot
Doświadczony aktor filmowy i teatralny
Wprowadzenie do warsztatu scenicznym okiem aktora. (7 lekcji)
prof. Piotr Zielonka
Ekspert w temacie ekonomii behawioralnej
Wprowadzenie do ekonomii behawioralnej - czyli jak ludzie podejmują decyzje (6 lekcji)
Luiza Nowak
Ekspertka, która zaprojektowała dosłownie setki tysięcy slajdów
Znajomość PowetPointa, której pozazdrości
Ci całe biuro. (12 lekcji)

Ile jest warta dobra prezentacja?

Uczciwie mówiąc, nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Dobra prezentacja

to sprzedaż produktu, przychylność zarządu lub uznanie na branżowej konferencji. Ile to jest

dla Ciebie warte? To już musisz ocenić samodzielnie. Ja mogę tylko powiedzieć, że jeżeli

s u m i e n n i e przejdziesz ten kurs, to w 2 miesiące możesz zrobić bardzo dobrą prezentację.


W rok - co najmniej 5. Po 5 latach? To już organizatorzy większości konferencji będą

Ci wysyłać zaproszenia z dopiskiem: "Tylko pamiętaj, że występujesz na końcu, bo nikt nie chce

być po Tobie".


Jeżeli taki scenariusz jest dla Ciebie warty więcej niż poniższa wycena, to zapraszam

Cię do współpracy.

Bezterminowy dostęp do kursy
+
udział w szkoleniu stacjonarnym
Uzyskaj nieograniczony dostęp do kursu i przetestuj swoje pomysły
3349 zł brutto

udział w jednodniowym szkoleniu stacjonarnym w Warszawie (do wykorzystania w ciagu 2 lat)


bezterminowy dostęp do nagrań kursu "4 Warstwy Prezentacji"


bezterminowy dostęp do nagrań bonusowych autorstwa Krzysztofa Czeczota, Piotra Zielonki i Luizy Nowak


24 miesiące dostępu do grupowych konsultacji online i webinarów


bezterminowy dostęp do zamkniętej grupy


bezterminowy dostęp do streszczenia szkolenia, struktur narracyjnych i przyszłych dodatków


możliwość uzyskania certyfikatu


14 dni na zwrot bez podania przyczyny

Kup teraz

Rezygnując z wystąpień publicznych, tracisz setki biznesowych okazji, dostępnych

tylko dla tych o większej sile przebicia


Oczywiście ten kurs nie jest jedyną możliwością nabycia tych umiejętności. Są poradniki, książki oraz inne szkolenia. Jednak ich ich poszukanie i analiza zajmuje dużo czasu, a kompleksowe pozycje praktycznie nie istnieją.


Ten program rozwiązuje niemal wszystkie problemy, które możesz napotkać podczas przygotowania spotkania, prezentacji i wystąpienia.

Korzystamy z plików cookies
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu.
Zatwierdź wszystkie
Ustawienia Cookies
Korzystamy z plików cookies
Ustawienia Cookies
Zezwalając na zapisanie plików będziemy przetwarzać dane w celach statystycznych w tym w zakresie historii przeglądania naszych stron, Twoich danych lokalizacyjnych generowanych przez Twoje urządzenie oraz w celach marketingowych, dzięki nim znając Twoje potencjalne zainteresowania naszymi produktami edukacyjnymi będziemy mogli zaproponować Tobie dedykowane oferty i lepiej dostosować nasz serwis do Twoich oczekiwań.

Techniczne
Pliki te są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszych stron. Bez ich zapisania niemożliwe byłoby przeglądanie naszych stron lub korzystanie z części ich funkcjonalności. Służą one między innymi do utrzymania sesji pomiędzy serwerem a urządzeniem użytkownika po zalogowaniu się na stronie, pozwalają nam również na ulepszanie treści, które udostępniamy w naszym serwisie
Analityczne
Disabled
Dzięki tym plikom możemy poznać liczbę osób odwiedzających nasz serwis oraz sprawdzić sposób w jakinasi goście poruszają się pomiędzy stronami. Dzięki temu możemy określić rodzaj najbardziej pożądanych treści i ulepszyć naszestrony oferując treści, których odwiedzający poszukują. Anonimowe dane demograficzne i geolokacyjne generowane napodstawie numeru IP połączeni aprzychodzącego udostępniamy naszym partnerom.
Marketingowe
Disabled
Te pliki umożliwiają nam tworzenie reklam lepiej dostosowanych do wymagań konkretnych osób, a z drugiej strony pozwalają na ograniczenie liczby tych reklam. Dzięki śledzeniu liczby kliknięć służą również do określenia skuteczności naszych reklam.
Media Społecznościowe
Disabled
Pliki te umożliwiają udostępnianie naszych treści za pomocą mediów społecznościowych (np.Facebook, Twitter) oraz pozwalają nam na śledzenie ruchu przychodzącego na nasze strony bezpośrednio z portali społecznościowych. Niekontrolujemy tych plików, ponieważ są one zapisywane przez konkretne platformy, z których korzystają osoby odwiedzające nasze strony.
Masz pytania? Zadzwoń do lub napisz do nas. 
+48 728 946 854